Hodnocení obchodu
Cca v půlce listopadu jsem si objednával digitální (doživotní) licenci programu MS Office 2021. Od začátku objednávky šlo vše jako po másle. Produkt jsem zakoupil pomocí bankovního převodu. Zhruba hodinu po potvrzení a uhrazení objednávky mi přišel e-mail, ve kterém byl kromě programu samotného i detailní návod na instalaci. I malé dítě by to podle toho zvládlo. Jako velmi příjemný bonus mi ještě dodnes jednou za čas přijde slevový kód na další objednávku. Super :)
Velmi rychlé dodání, super ceny
Zboží dorazilo bez jakéhokoliv návodu !!! Pokud vám někdo zvedne telefon, tak buď vůbec nebo napotřetí. Informace polovičaté. Plnící cartridge Epson jsem tedy vracel jako nefunkční. Dodnes mi nevrátili peníze! Plnící cartridge se snad musí měnit všechny najednou. Bez návodu a bez podpory to nevymyslíš. Ale to znamená, že když vám na jedné odejde čip, tak vůbec nic nefunguje. Opravdu skvělé. To nezmiňuji ani problematické plnění, které bez jednorázových rukavic asi nebude možné. Ohledně vrácení peněz ještě zkusím poslat E-mail. Pak už bude posílat právník pokus o smír. Neuvěřitelné!
Dobrý den,
dobrý den, na kartridže nemáme papírový návod, ale máme video na našem webu. Poskytli jsme Vám podporu po telefonu, všechny telefony zvedáme nebo pokud to zrovna není možné (mluvíme nebo řešíme jiného zákazníka), zavoláme co nejdříve zpět. Kartridže jste poslal hned zpět bez toho, abyste se pokusil řídit našimi radami. Pokud by jste se řídil našimi radami a videonávodem, nemusel jste kartridže vracet.
Veškeré vratky a reklamace vyřizujeme standartně do 14 dní. Je potřeba zboží zkontrolovat a také udělat všechny zákonné náležitosti, které s vrácením zboží souvisejí.
S pozdravem,
Vojtěch z HiPrint.cz
objednané zboží bylo nahrazeno jiným.
Dobrý den pane Černý,
mrzí mě, že nejste spokojen na 100%. Určitě jsem Vám záměrně nezaměnily zboží za jiné. Pokud došlo k nějaké chybě nebo nedorozumění, napište nám prosím na info@hiprint.cz a rádi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Bohužel jsem od Vás nenašel žádnou zprávu, tedy nevím, co je špatně.
S pozdravem,
Vojtěch z HiPrint.cz
OK
Po zaplacený rychnole jednání do pěti minut jsem měl v mailu kód a pokyny pro instalaci děkuji všem doporučuji.
Balíček s barvami mě dorazil v pořádku, ale čekal jsem, že k náplním budou i jehly či nějaká lahvička, jako to bylo dříve, takže jsem musel oběhat lékárny, než jsem sehnal jehly do injekčních stříkaček, abych si mohl naplnit Cartridge, což je nevýhoda že si člověk musí objednat ještě zvlášť k tomu jehly, jinak barvy přivezlo PPl v pořádku.
Dobrý den Petře,
mrzí mě Vaše nízké hodnocení. Objednal jste si u nás sadu univerzálních inkoustů. Zákazníci tyto inkousty využívají různými způsoby. Primárně do tiskáren, které mají nádobky na dolívání inkoustu, kde jehly nejsou potřeba. Někteří je využívají na barvení různých tkanin nebo oblečení. Nikde v popisku není ani psáno, že jsou jehly v balení, nabízíme je zvlášť, protože je většina zákazníků je nevyužijí a jenom by je vyhazovali.
S pozdravem,
Vojtěch z HiPrint.cz
Plnící kartridže s Inkousty jenom lituji že jsem si nemohla objednat větší počet
Vše přišlo v pořádku Jenom lituji že již nemáte ještě plnicí Plnící kartridže ,
děkuji moc
Velmi vřelé jednání
Děkuji vše v pořádku.
Problém se Vás asi přímo netýká Nemohu se přihlásit k Microsoftu a produkt si stáhnout. Nedokázali jste mi pomoci, i když jsem to s Vámi několikrát telefonicky řešil. Doufám, že si za mnou zaplacenou nevelkou částku dá u Vás alespoň někdo "dobrý oběd". Já jsem to již vzdal a částku asi prostě odepíšu a co potřebuji si seženu jinde. Přímo u Microsoftu, na jeho stránkách se to, alespoň podle mne, ohledně přístupu, pořád "točí dokola". Potřeboval bych nové platné přístupové údaje.
Dobrý den,
jak jste sám psal, bohužel s Vaším přístupem na stránky Microsoftu nemáme nic společného. Pro společnost Microsoft nepracujeme, nemůžeme Vám vytvořit nový účet.
Snažil jsem se vám maximálně pomoci po telefonu. Doporučil jsem Vám, abyste si vytvořil nový účet. Tvrdil jste mi, že Microsoft blokuje Vaší IP, s čím jsem se nikdy nesetkal. Tedy jsem Vás požádal o fotku toho, co vidíte před sebou, protože jste z Vašeho popisu jsem nebyl schopen vyvodit, jaký je problém.
Ačkoliv problém se nás netýká, snažil jsem Vám co nejvíce pomoct.
Nový účet u Microsoftu si můžete vytvořit zde: https://signup.live.com/signup
S pozdravem,
Vojtěch z HiPrint.cz
Pro tento obchod je pět hvězdiček málo. Vše je OK.